środa, 8 sierpnia 2012

Pierwszy raz u Fryzjera :D


Pojechałyśmy na 13.30 do Psiego Fryzjera, haha najpierw nie mogłam go znaleźć po czym był nie daleko nas xD
Dopiero Anu została trymowana o 13.50 bo wcześniej był Maltańczyk do roboty. Anu stała półtorej godziny i widziałam jak jest już zmęczona bo przechodziła z jednej łapki na drugą ale dała radę  ! Wygląda teraz jak szczeniaczek bo ma króciutką sierść i fajne wygląda, widać jej plamki ma ich pełno i jest zupełnie inna w dotyku. Uzbierało się z reklamówkę jej kłaków hehehe
Pierw miała stresa ale po 15 min. się uspokoiła i stała grzecznie :D
I zawitamy znów na jesień do Fryzjera ;)

Mój nowy Pies teraz bardziej lata hahahha

Rozczesujemy sierść :)

Zaczynamy trymowanko

A teraz ma tak mało sierści, wog o wiele lepiej wygląda!


4 komentarze:

  1. Myślę, że możesz spokojnie mówić, że masz psa w typie parsona, nawet jeśli "wychodzi" z wzorca. :D
    A i koniecznie zrób mu nowe fotki po całkowitym trymowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe ;)
      Ona jest pomieszana z Parsonem :D

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sorki, niechcący dwa razy ten sam komentarz ;)

      Usuń