niedziela, 5 sierpnia 2012

Nasze nowe Cele

Naszym nowym Celem jest wystartowanie w zawodach agility, ale dopiero możemy za rok to marzenie spełnić :) Musimy się wiele nauczyć bo ze slalomem nam jest strasznie ciężko tzn. Anu robi to strasznie wolno i trzeba ciągle ją nakierowywać - trwa to już rok, a niczego się nie nauczyła ( może jakaś podpowiedź ? ) Muszę Anu nauczyć skupiania się na mnie w obcym miejscu bo jak jestem z Rodzicami lub tatą na zawodach czy wystawach jako obserwator to patrzy na tatę gdzie idzie lub gdy zostawiam psa z rodzicami to patrzy na mnie. Nie wiem czy Anu by nie wyskoczyła ze szczekaniem na osobę pilnującą czy wszystko dobrze zaliczyłyśmy. Gdy się przemyśli to jest dużo rzeczy do poprawki ale to w swoim czasie :)

Chcę odzwyczaić Anu by nie bała się huków i burzy ale jak to zrobić?
Wczoraj gdy byłam na zawodach Western City zabrałam ze sobą Anu no i był pokaz napad na Banka gdy Anu tylko usłyszała większy huk to od razu chodu i pies ciągnie i dyszy. Masakra

Przyzwyczajanie do obcych też jest naszym nowym celem. Bo gdy tylko ktoś obcy pojawi się w domu to wielkie szczekanie i wycie. Po jakimś czasie Anu się uspokaja. Gdy szczeka uspokajam ją ale to długo trwa zanim przestanie.

Muszę ją bardziej nauczyć do zabawy z człowiekiem bo robi to kiedy chce i czasem to trwa długo a czasem krótko. Zobaczymy co z tego wyjdzie.

Jeżeli wiecie jak pomóc w pewnych sprawach piszcie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz