czwartek, 5 lipca 2012

Zmiany ;D


 Jestem pod wrażeniem jak się zmieniła Anu ;)



Frezja, Aza i Anu jak były u Pani Ewy

Aza, Frezja i Anu 
Anusiak

Krejzol :*

Nie wiem jak wy ale ja widzę zmianę u niej w wyglądzie hehehe

Psy strasznie szybko się zmieniają pod względem wyglądu, charakter tez im się zmienia oraz usposobienie.
Gdy widzę psy które kiedyś mieszkały obok mnie lub je kiedyś znałam bardzo szybko się zmieniają lub zmieniły. Zależy to często od właściciela bo np. Bokser którego wychowywała Anu bardzo się zmienił.
Inaczej się zachowuje w stosunku do psów, nie wiem czemu ale zmienił się na gorsze. Wyrósł na mocno zbudowanego psa, pewnego siebie ale zbyt pewnego. Fika do wszystkich, ma w nosie ludzi, szuka wszędzie zaczepek gdzie może się rzucić do psów. Już nie jest taką przytulanką jak był kiedyś.... Większość psów już go unika nawet jeśli są spuszczone na smyczy, nawet Anu jak kiedyś z nim się bawiła to teraz w ogóle.
Nie chodzi o to że na jednym psie to wywnioskowałam ale na kilkunastu.

Myślę że Anu też pod pewnym względem się zmieniła ale ja tego aż tak abrdzo nie widze bo jest ze mną na co dzień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz