czwartek, 19 lipca 2012

Przyjaciel każdego zwierza :D

Anu jest bardzo przyjacielskim psem, ale strasznie lubi dominować psy dlatego czasem są sprzeczki...
Uwielbia strasznie moją szynszylę Tofkę, często gdy jest burza Anu strasznie się boi i siedzi w łazience. Tofka wtedy do niej podbiega i Anu mniej przeżywa tą burze.

Tofa pomaga zwalczyć strach u Anu
Anulek uwielbia konie, na obozie konny cały czas jest w stajni i podżera końskie jedzenie - nie wspominając tu o suchym chlebie. Gdy jestem na jeździe Anu towarzyszy mi w konnej lekcji.

Jest przewodnikiem także innych koniarzy

Każde jazdy są przyjemne w towarzystwie Anu
Patajaj !

Czasem się zawstydzę
Lubię jeździć nawet konno z koleżanką mojej pańci

Z moją przyjaciółką Alfą z którą co roku jeżdżę na obóz
lubimy czasem poganiać koniki by pobiegały.
W zoo też Anu lubi być i patrzeć jak zwierzaki się biją o nią

Kłócą się o mnie - a to ci dopiero
Anu i jej sadystyczne zabawy z psami, bez obaw nie robi im nic złego ;)

Anu i Jocker od małego go wychowała
na prawdziwego twardziela.

Anu i Gordo jego też od małego wychowała.



Jak widzicie Anu jest przyjacielem każdego zwierza ;)

Lubię pozować na tle tipi i siwej klaczki Flou

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz