środa, 4 lipca 2012

O mnie

Wczoraj było o Anuli a teraz parę słów o mnie :)

Jestem wielkim psiarzem, dosłownie ;)
Osoby które mnie znają osobiście przyznały by racje heheh

Od dzieciństwa miałam psa w domu jak nie rasowiec to kundelek :)
Moimi tematami są Psy, jeżeli poruszy ktoś temat związany z psem moja buzia się nie zamyka. Mogła bym na ten temat rozmawiać godzinami ;P

Mam 17 lat mieszkam w Jeleniej Górze, niedaleko Wrocławia. Uczęszczam z Anu na treningi Agility- uwielbiamy to! Czasem potrenujemy friesbee ale rzucamy tylko rollery bo Anula ma blokadę do łapania w locie dysku. Lubię jeździć na rowerze albo na rolkach oczywiście u boku Anu. Bez niej ani rusz.
Co roku jeździmy na obóz konny za Zieloną Górą i też z Anu, nawet uczestniczy na jeździe. Anula świetnie się spisuje jako pies i przyjaciel.
W moim mieście na mojej dzielnicy, do której mam 100 m do parku.. Zabieram innych psy na spacery chociaż teraz już mniej bo powyjeżdżały lub poszły za tęczowy most.

Moje osiągnięcia:

*Socjalizowałam już szczeniaka który się wszystkiego bał, dotyku człowieka a najbardziej psów. Dzięki Anu pokonał strach, to Ona zapoznała go z wielkim światem.
*Szkolenie oraz uczenie przyjacielskiego nastawienia Boksera, który myślał że mu wszystko wolno, zmieniłam to ale tak los chciał że właścicielka myślała że jak jedna osoba nauczy tego i wzmocni z nim wieź to ona tego nie musi i przy niej zrobił się agresywny. Już się z nim nie da nic zrobić gdy jego właścicielka nie ma chęci do współpracy.
*Uczenie pokonywania lęku starszego psa sąsiadki niestety odszedł za tęczowy most.
*Podstawowe szkolenie psów znajomych

Nie piszę tego by się tym chwalić ale pisze po to by pokazać że lubię pracować z psami.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz