niedziela, 3 lipca 2016

Weź psa, aparat i idź przed siebie

Czy tylko ja tak mam że czasem biorę aparat a w głowie myślę sobie " po co brać aparat skoro zdjęcia mi nie wyjdą " mimo to nadal trzymam przy sobie aparat, biorę psa i idę przed siebie. 
Stwierdzam że fajnie by pójść do lasu albo na pole. Idę ścieżką a po jakimś czasie zbaczam z drogi i przedzieram się przez chaszcze bo zobaczyłam fajnie miejsce na robienie zdjęć. 
Kiedy robisz już zdjęcia stwierdzasz to był dobry pomysł by brać aparat. Idziesz dalej, psy biegają i cieszą się ze spaceru. Widzisz kolejne fajnie miejsce na zdjęcia ale po chwili stwierdzasz łeee zdjęcia nie wyjdą. Patrzysz na zdjęcia które zostały zrobione i jednak coś w nich jest. Czasem pies patrzy na ciebie i ma w nosie to co do niego mówisz, wyciągasz smakołyk i wygrywasz. Pies nagle się słucha, robisz zdjęcia i cieszysz się z tego że coś wyszło. Idziesz dalej przed siebie i dziękujesz sobie że to był dobry pomysł :)













5 komentarzy:

  1. Ja niestety mam zupełnie inaczej. Wybieram się na spacer, ale nie biorę aparatu, bo myślę, że zdjęcia i tak nie wyjdą, więc po co.. Może teraz przypomnę sobie ten post, kiedy takie myśli będą się nasuwać i wezmę ze sobą ten nieco ciężarek! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie raczej jest taka sytuacja, że aparatu prawie wcale na spacery nie zabieram bo myślę, że zdjęcia nie wyjdą takie jakie chcę. Albo po prostu aparat mi ciąży :p
    Pozdrawiamy, Biscuit Life!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ahh... wcześniej mogłam tak robić, niestety zepsułam swój aparat, a funduszy brak na nowy :(
    Zapraszam na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. If you're trying hard to lose fat then you certainly have to jump on this brand new personalized keto diet.

    To produce this keto diet service, licenced nutritionists, personal trainers, and professional cooks joined together to produce keto meal plans that are productive, decent, economically-efficient, and fun.

    Since their grand opening in January 2019, thousands of individuals have already transformed their body and well-being with the benefits a great keto diet can provide.

    Speaking of benefits: in this link, you'll discover eight scientifically-proven ones given by the keto diet.

    OdpowiedzUsuń