czwartek, 1 sierpnia 2013

Po zawodach

Dopiero teraz zabrałam się za opisanie zawodów w Legnickiem Polu :)
Było super na zawodach, te emocje, ci ludzie oraz tyle psów i zdjęć - mega!
Fakt gdy po zawodach wracaliśmy byłam zmęczona a Anu padnięta ale na następny dzień było więcej energii :D
W pierwszy dzień była kicha, ale nie dziwiło mnie to ja byłam zestresowana, denerwowałam się, pewnie Anu też bo to co innego niż pokazy sztuczek ale jakoś dałyśmy radę w pierwszy dzień :)
Na 3 przebiegnięcia miałyśmy 2 disy i 1 czysty torek.
Na drugi dzień było miodzio
Pierwsze przebiegniecie pięknie, 2 kicha bo był tunel miękki - nagrzany, dawno nie biegałyśmy miękkiego i Anu odmawiała wejścia i dlatego dis, 3 bieg super, super, super!
I mamy 2 miejsce HURA! - pierwsze zawody agility i takie rezultaty - wyszczekujemy kolejnych blisko nas zawodów :D
A przy okazji poznałyśmy kilka bardzo fajnych osób już znanych z internetu :)






Oraz na fanpage Anu jest kilka linków do zdjęć :)

5 komentarzy:

  1. Gratuluję II miejsca! Pierwsze starty są najgorsze, ale potem już z górki :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkie, wielkie gratulacje dla Was!
    Dziewczyny dopiero zaczynacie, a już podium i to jakie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje! Na pewno następnym razem będziecie stać na nr.1!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję udanego debiutu :).

    OdpowiedzUsuń