środa, 10 października 2012

5 Urodziny Anu

Z tej okazji mamy filmik :)



Anu 4 października 2010 roku została przez nas zaadoptowana, daliśmy jej schronienie, miłość i przede wszystkim przyjaźń. Anu pokazała mi że gdy ma się psa nie da się nudzić bo każdy spacer oraz każda chwila spędzona razem jest niesamowita. Wspólne spacery oraz treningi czy sztuczki dają nam możliwość powiększenia więzi i wzmocnienia jej, choć nie wiem czy się da jeszcze powiększyć wieź bo mamy naprawdę sporą :) Wszędzie zabieram Anu, dzięki temu jest z socjalizowana....
Bardzo się ciesze że mam Anu bo jest to pierwszy mój pies któremu bardzo ufam i mogę zawsze na niej polegać, wie kiedy bardzo jej potrzebuje w trudnych chwilach.
Dzięki niej poznałam w 100 % swoją pasję, hobby a nawet w przyszłości swój zawód - Weterynarz
Mam chęć pomagania innym zwierzętom, bo wiem że inne psy też mogą mieć taki domek jak Anu.
Wystarczy chcieć i mieć motywację!

2 komentarze: