środa, 4 lipca 2012

Powitanie!

Cześć wszystkim!
Zakładam ten blog dlatego że chciała bym wam przedstawić i opowiedzieć o Anu :)
Chcę wam pokazać jak nasz duet się rozwija i pokazać wam nasz dobrany duet ;3
Historia Anu:
Anu ma teraz 5 lat i jest schroniskowym psem, razem z siostrą bliźniaczką Azą trafiły w wieku 1,5 lat do schroniska w Elblągu gdy ich pan poszedł do więzienia. Długo szukały domu, pierw były tylko do adopcji razem, lecz po pewnym czasie można było zaadoptować tez jedną a nie dwie. Szukałam z siostrą psa po tym jak znalazłyśmy nie jednemu psu ciepłego kąta... No więc zabrałyśmy się za szukanie dla nas odpowiedniego psa. Pierwsze co to miał być taki pies który potrzebuje pomocy. Dużo było ofert na adopcje psów, lecz wpadło mi w oko oferta adopcji białej terierowej psiny z plamką na oku i uszach i z śmiesznym wpadającym w ucho imieniem Anula.
Lekko byłam nie pewna no ale co zaszkodzi napisać i dowiedzieć się o psinie? Tak więc napisałam.
Na drugi dzień przyszła odpowiedź, opis jaka jest Anu i że ma siostrę i też jest do adopcji...
Pokazałam mamie, i namawiałam ją abyśmy zaadoptowali ją bo od pierwszego widzenia spodobała mi się ta biała psina z brązową plamą na oku :)
Nie było łatwo ją zaadoptować bo czekał na nas formularz zgłoszeniowy i formularz adopcyjny. Było dużo chętnych, ale tak los chciał że wypadło na nas, zgodzili się abyśmy to my zaadoptowali Anu ;)

Czas gdy z niecierpliwością czekałam na Anule:
Jedziemy po nią do Wrocławia (tam była w domu tymczasowym)
Ufff jesteśmy na miejscu, dzwonimy do drzwi i otwiera nam miły Pan a obok niego siostra Anu.. W tym czasie Anu była na ostatnim spacerku z tymczasową opiekunką Panią Ewą.
Porozmawialiśmy, dowiedzieliśmy się że Anu i Aza mają swój wątek na dogomanii. Codziennie opisujemy co się dzieje u Anulki.

Tak więc o to historia Anu :D ( 3 lata razem )

Jej historia pokazuje jak schroniskowy pies który był na końcu Polski trafił do mnie :)
Marzenia się spełniają tylko trzeba wierzyć ;)
Ps. Aza też znalazła dom i jest teraz szczęśliwa oby dwie znalazły w tym samym roku dom :)

Anu i jej siostra Aza jak jeszcze były w schronisku :)
siostry

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz