wtorek, 17 lipca 2012

Nowy

A teraz to leżę i mam wszystko gdzieś.
Czasem myślę sobie że chciała bym mieć 2 psa który będzie żywiołowy, uwielbiał się ciągle bawić, energiczny, żeby miał ADHD... A dlaczego sobie tak myślę? Bo przy Anu już najczęściej wymiękam.
Anu jest dość specyficznym a zarazem oryginalnym psem. Nie jest żywiołowa jest flegmatyczna, nie lubi się ciągle bawić, energiczna jest tylko na agility, nie ma ADHD. Jest inna niż wszystkie psy ;)
Ale często mi to przeszkadza, nie wiem czemu, chciała bym się z nią pobawić jak inni psiarze, poszaleć- poszarpać się z nią, rzucać piłkę. Ale Anu tego nie lubi ba nie umie się bawić z człowiekiem może to i przez to że w schronisku nikt się z nią nie bawił, odkąd do nas trafiła nie bawiła się tak z człowiekiem.
Może bym chciała 2 psa ale to tylko myśli :)
Anu jest jaka jest, da się do tego przyzwyczaić. Wprowadziłam kilka korekt co do niej, np. mniej szczekania na obcych, rzucania się na inne psy gdy jest w domu z innym psem. Mogła bym też ją nauczyć by była bardziej energiczna ale nie wiem jak. Taka już jest i nic to nie zmieni. Nauczyłam się przy niej większej cierpliwości, pokory. Przy jej charakterze można zrozumieć że nie wszyscy są tacy sami. Dużo razy zazdrościłam innym jakie to Oni mają fajne psy, szybkie, skupiające się na swoim właścicielu. Przyzwyczaiłam się do charakteru Anu i też jest szybka ale w nauce sztuczek, skupia się tylko jak coś mam bo tak bez smaczków ma mnie w dupie... Tak, tak każdy kto zna Anu myśli że jest cudownym psem. Ale ten cudowny piesek może pokazać rogi ;)
Dużo razy słyszałam jak zachwalali Anu jaka to ona nie jest, ale w 50 % to w ogóle nie jest Ona.
Za smaczki nic nie zrobi a ja jak ma zrobić to bez entuzjazmu " Co znowu? no dobra zrobię to ostatni raz"








1 komentarz:

  1. Moja Kulka była żywiołowa ale się zmieniała tylko do Agility jest energiczna :/

    OdpowiedzUsuń