poniedziałek, 12 maja 2014

Nowy wygląd

Wczoraj byłam z Anu u psiego fryzjera żeby ją wytrymować, od 3 lat 2 razy do roku chodzimy na trymowanie. Anu zna bardzo dobrze psi salon że za każdym razem po skończeniu trymowania oczekuje od Pani Alicji coś pysznego do zjedzenia. Śmieję się że psim salonie Anu jest traktowana jak księżniczka, każdy kto by znami poszedł też by tak stwierdził. W salonie spędziłyśmy 1,5 godziny a wygląd Anu co chwilę się zmieniał, napuszona sierść ulegał zmianie - a oto efekt :


Osoby które nie wiedzą co to jest trymowanie - jest to usuwanie podszerstka ( martwej sierści ) u psów szorstkowłosych. Trymowanie usztwnia sierść, poprawia kondycję sierści i zmniejsza wzrost podszerstka.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wygląda ;). Moje psy oczekują zawsze, albo pieszczot albo ciasteczka od weta :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wygląda po trymowaniu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie widać różnicę! :D

    Zapraszam na konkurs: http://mundkowaferajna.blogspot.com/2014/05/konkurs-aktywnie-na-wiosne.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwacja za obserwację? Świetny blog!
    Zapraszamy do nas:
    http://mydogmaks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny pies jak i blog
    Zapraszam : http://crazybutlovelysheltie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie ten psiak wygląda i faktycznie widać, że bardzo lubi pielęgnację i takie zabiegi. Ja u mnie mojemu pupilowi również stosuję takie zabiegi pielęgnacyjne i chyba on je lubi. Ma specjalne zestawy kosmetyków https://sklep.germapol.pl/pl/kosmetyki-rozne_perfumy i to dzięki nim wygląda cudnie i pachnie jeszcze ładniej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyjątkowo przydatny artykuł! Z rzadka widuje się tak dobre, konkretne wpisy przedstawione w tak przekonującej formie. Bez zaprzeczania sprawdzę jeszcze następne - dawno nie miałem takiej radości z czytania czegoś.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam swojego ulubionego psiego fryzjera w Rzeszowie. Zarówno ja, jak i mój pies jesteśmy bardzo zadowoleni z usług oferowanych przez tego psiego fryzjera i regularnie zabieram tam swojego psa. Oferuje on kompleksowe mycie psa, strzyżenie, podcinanie pazurów itp. Myślę, że warto zabierać psa do psiego fryzjera regularnie. Pozdrawiam! :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niedawno nawet znalazłam świetną ofertę gdzie można kupić faktycznie dobrej jakości produkty dla psów, dodatkowo też zamówienia są szybko realizowane co jest również ważne

    OdpowiedzUsuń