sobota, 6 lipca 2013

Celebryta?

Od 4 dni krąży sobie po internecie filmik z Anu jako " Anu pies Celebryta... " - może nie każdy widział co to za filmik, po co, dlaczego ma taka nazwę, ale już wyjaśniam :)

Ostatnio był ogłoszony konkurs na psiego celebrytę na fanpage firmy GrandeCane.pl z okazji 10.000 lajków na ich stronie - jest to firma która zajmuje się sprzedażą karmy dla zwierząt, mają duży wybór dobrych karm :)
Przeczytałam zasady konkursu było można zrobić zdjęcie z napisem związanym z konkursem albo filmik. Zobaczyłam że były same zdjęcia i nie widziałam żadnego filmiku. I wpadłam na pomysł żeby zrobić filmik i się wyróżnić i był to strzał w dziesiątkę :D
filmik musiałam wysłać mailem i długo to trwało plus trzeba było jeszcze napisać coś o sobie i o psie i tak to wyszło :

link do tego samego filmiku z naszym opisem na kanele GrandeCane na yt :)
KLIK

I tak Anu znalazła się na stronie fanpagu GrandeCane :)
Filmik nie był robiony tylko dla wygranej ale dla zabawy, dzięki filmikowi mogłam jeszcze bardziej poświęcić Anu uwagę, chociaż niektórzy powiedzą że za bardzo poświęcam jej uwagę bo nie może ode mnie odpocząć :)

1 komentarz: