sobota, 30 marca 2013

Wielkanoc ze śniegiem?

W tym roku mamy nowy zwyczaj świąteczny - mamy Wielkanoc ze śniegiem hehehe, trudno mi jest pojąć mieć święta które zawsze były kolorowe, zielono wkoło itp.. a tu Bum! i śnieg, nie wiem czemu ale dla mnie to nie takie święta jak zawsze. Fakt nie chodzę do kościoła i jestem nie wierząca ale obchodzę święta z moją rodziną ale nadal dla mnie w tym roku te święta to porażka :)

Od czwartku jest u nas Oti z siostrą i już zdążył wszędzie nasikać, wszystko poobgryzać, moje miśki które były na półce zostały ściągnięte - urok szczeniaka


Życzymy Wam :

Spokojnych, radosnych świąt - żeby żaden psiak nie zrobił żadnego psikusa :)
Wyjątkowych oraz niezapomnianych świąt - zapamiętajcie tą długą zimię w tym roku :D
Pełnych wrażeń - znajdźcie tego zajączka!
Oraz wyjdźcie z psiakami na spacerek niech one też cieszą się ze świąt :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz