środa, 13 lutego 2013

Aktywny tydzień ferii :D


Anu z Alfą w domu u Oli :)

Ostatni tydzień ferii spędziłyśmy w Bronkowie na obozie konnym, pojechałyśmy z moją przyjaciółką Olą i jej szalonym Labradorem Alfą :)
Było świetnie, pogoda troszkę nam nie dopisała ale nie narzekam bo i tak treningi sportowe miałam na hali :)
Codziennie zabierałam Anu do stajni, do znajomych na hotelu, na halę, wszędzie gdzie się dało, oprócz halę podczas moich treningów jeździeckich :)
Spacer z 5 psami był świetnym pomysłem, każdy się bawił ze sobą, albo na zmianę - jeden odpoczywa a inne się bawią :D
Anu poskakała przeszkody i fajnie jej to wychodziło, widać było u niej skupienie :D
Zdjęć jest duuużo tylko mój pendrive był zawalony zdjęciami z wakacji dlatego mam kilka fotek a reszta jest u Oli ;)
Anu z Alfą świetnie się dogadywały jak zawsze, przez 3-4 lata jeżdżą ze sobą na wakacje :)
Byłam zaskoczona że Anu tolerowała szczeniaka w domku i jadła obok niego- to znak że jutro nie będzie jej przeszkadzać szczeniak siostry!

Filmik z ferii jest w produkcji :D

Podczas jazdy :D

Anu z Kazanem

Gotowi, do startu, START!
Anu psi trener :D





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz